• Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
 
  • Al 25 jaar twinkelend poppenkastspel
  • speelt meer dan 100 voorstellingen per jaar
  • komt graag naar je toe

Telefonisch weer bereikbaar

Telefonisch weer bereikbaar

De eerste werkdag na de vakantie begon al goed. De telefoon deed het niet meer. Dat komt wel eens vaker voor maar, dan trek je overal de stekkers even uit wacht een paar tellen en dan plug je alles weer in en werkt het weer als vanouds.
Dit keer echter niet. De ISDN toestellen hadden geen kiestoon meer en verscheen in het scherm de mededeling: Leg hoorn neer. De analoge toestellen hadden een enorme brom als kiestoon.
Toen toch maar de storingsdienst van KPN gebeld. Uiteraard met mobiele telefoon. De meneer aan de andere kant van de lijn voerde allerlei tests uit  Toen bleek er toch iets bij de centrale niet in orde te zijn. Ook moest er een monteur langskomen. Althans daar leek het op uit te gaan draaien. Of er kon een bandje worden gestart met de mededeling dat men een ander nummer moest kiezen om mij te bereiken. Komende vrijdag gaan we over op een ander abonnement en om dan een monteur te laten komen, die ook nog tot de conclusie kan komen dat het aan onze apparatuur ligt en dan kosten in rekening gaat brengen voor nog een paar dagen ISDN vond ik wel wat duur. Ik koos voor het bandje met mededeling.
Ondertussen was de meneer van de storingsdienst nog wat verder aan het rommelen en toen was er ineens weer kiestoon op alle toestellen. HOERA! Geen monteur nodig! Geen bandje nodig! Storing voorbij en weer bereikbaar.
Nu maar hopen dat de overgang van ISDN naar het nieuwe abonnement vlekkeloos zal verlopen.

Delen: