• Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
  • Poppentheater Cassiopeia
 
  • Al 25 jaar twinkelend poppenkastspel
  • speelt meer dan 100 voorstellingen per jaar
  • komt graag naar je toe

Poppentheater Cassiopeia heeft last van een wanbetaler

Poppentheater Cassiopeia heeft last van een wanbetaler

Op 20 mei speelde ik voor een bedrijf uit Almere tijdens de opening van de eerste vestiging van het bedrijf.  Ze waren enthousiast en zeer tevreden ondanks, dat er niet zo heel erg veel kinderen met hun ouders naar de opening waren gekomen om het poppenspel te zien.  De kinderen die er waren gingen ook  weer zitten voor de tweede voorstelling die toch bijna precies hetzelfde was. Om het lijntje zo kort mogelijk te houden stuurde ik de rekening naar het hoofdkantoor.

De betalingstermijn verstreek maar de betaling bleef uit. Er een mailtje aan gewaagd om ze tot betalen over te laten gaan maar, dat mocht niet baten. Er waren problemen met het betalingssysteem geweest en ik mocht hiervan niet de dupe worden.  Op de laatste dag van juni zou er betaald zijn.

Toen werd het 30 juni en de betaling bleef uit. Dit keer maar de telefoon gepakt. De man van de financiën was er niet. (Werkt slechts 2 dagen per week voor dit bedrijf) De dag dat deze man er wel was weer gebeld en ook hij vond het allemaal  heel vervelend maar, het bedrag zou deze week (week 28) betaald worden. Toen er op woensdag nog geen geld was bijgeschreven heb ik naar deze man en de directeur een mail gestuurd en een sms naar de mevrouw die me in eerste instantie heeft ingehuurd. Natuurlijk zweeg men in alle talen.

Aan het eind van de week maar weer gebeld. Gelukkig de man van het geld stond me nu wel te woord. Ik gaf hem drie opties om de factuur alsnog te voldoen. Namelijk contante betaling, eenmalige incasso of de deurwaarder. Omdat de man van het geld niet zonder toestemming van de directeur transacties mag doen was deze man met handen gebonden en koos, hoe vreemd ik het ook vind, voor de laatste optie. Het incassobureau/ deurwaarder traject. Na het dit telefoongesprek heb ik  de aanmaning geschreven en per mail gestuurd naar directeur en de man van het geld. Ook een exemplaar per post naar het hoofdkantoor en de vestiging waar het optreden plaatsvond. Dan kunnen ze in ieder geval niet zeggen dat ze hem nooit ontvangen hebben.

Daarna ook de gerechtsdeurwaarder waar ik  al eerder zaken mee heb moeten doen gebeld voor de te ondernemen stappen. Nu maar hopen dat ze komende week met het geld over de brug komen. Want op een rechtszaak te moeten gaan voeren om betaald te krijgen, zit ik niet echt te wachten. Maar betalen zullen ze!!!

Delen: